آرامستان

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج بر لزوم جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در نقاط مختلف بهشت سکینه (س) تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری در جلسه‌ای با محوریت بازبینی، بازنگری، جانمایی و نصب تابلوهای راهنما، هدایت مسیر و ترافیکی در آرامستان بهشت سکینه (س) که با حضور مدیرکل امور ایمنی و مهندسی ترافیک، رئیس اداره نظارت بر پروژه‌های ترافیکی و رئیس اداره نظارت بر امور ترافیکی مناطق و سازمان‌های شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به موقعیت ترافیکی و دسترسی‌های آرامستان بهشت سکینه (س) اظهار کرد: دسترسی‌های موجود به‌هیچ‌وجه پاسخگوی بار ترافیکی این مجموعه به‌خصوص در روزهای پایانی هفته نیست که برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام‌شده است.

وی افزود: با تهیه و تدوین طرح جامع بهشت سکینه (س)، دسترسی‌های متعددی در نقاط مختلف آرامستان پیش‌بینی‌شده که در آینده به رفع مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان کمک شایانی می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: طی سال‌های گذشته به‌خصوص پنجشنبه و جمعه هر هفته و روزهای پایانی سال، با کمک و همکاری پلیس راهور توانستیم تا حدودی حجم خودروی ورودی به آرامستان و ترافیک آن را کنترل کنیم.

عسگری با اشاره به شیوع ویروس کرونا طی دو سال گذشته و افزایش تعداد فوتی‌ها طی این مدت، اعلام کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با افزایش چند برابری تعداد فوتی‌ها نسبت به سال‌های گذشته، تعداد قطعات جاری آرامستان را افزایش دادیم و به‌تبع آن میزان مراجعه به این سازمان نیز چند برابر شده که در بار ترافیکی مسیرهای دسترسی بسیار تأثیرگذار است.

وی بر لزوم جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در نقاط مختلف بهشت سکینه (س) تأکید کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده تاکنون تعدادی از تابلوها به‌روزرسانی شده اما کافی نیست و باید تعداد آن افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: علاوه برافزایش تعداد اتوبوس‌ها جهت انتقال زائرین اهل قبور در روزهای پایانی هفته، احداث ایستگاه مترو از دیگر مواردی است که می‌تواند کمک شایانی به کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به آرامستان و مجموعه‌های اطراف کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =