معاینه فنی

سرپرست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج با اعلام لیست مراکز فنی خودرو در کرج، گفت: فعالیت این مراکز در کاهش آلودگی هوا تأثیرگذار است.

فرزین فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اهمیت معاینه خودروها در کاهش آلودگی هوا، اظهار کرد: مراکز معاینه فنی با توجه به نوع خودرو (عمومی یا شخصی) و سال تولید آن‌ها در بخش‌های بازدید ظاهریآلایندگی و تست سه‌گانه خدمات خود را به شهروندان ارائه می‌شود.

وی به اهمیت هوای پاک خصوصاً در کلان‌شهرها اشاره کرد و افزود: اخذ معاینه فنی نقش بسزایی در راستای کاهش آلودگی‌های متحرک شهری دارد مطابق با نظر کارشناسان محیط‌زیست یکی از مهم‌ترین عوامل آلودگی هوا عوامل متحرک (خودروها) هستند و اخذ معاینه فنی نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا دارد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج بیان کرد: انجام معاینه فنی سالانه در کاهش آلودگی هوا تأثیر بسزایی دارد و مسئولیت اجتماعی و حفظ جان و مال شهروندی در پیشگیری از خطرات ناشی از خرابی خودروها حائز اهمیت است.

فرشاد یادآور شد: به‌منظور راحتی شهروندان چهار مرکز در شمال، جنوب، غرب و شرق شهر کرج ایجادشده که به‌صورت روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ آماده خدمت به شهروندان هستند.

لیست مراکز فنی خودرو در کرج به شرح زیر است:

مرکز معاینه فنی «الغدیر»

آدرس: کرج، گلزار غربی، چهارراه الغدیر، شماره تلفن: ۳۳۵۱۹۲۶۷

مرکز معاینه فنی «حافظ»

آدرس: خلج آباد، بلوار شهید مدرس، روبروی پارک عقیق، پلاک ۶۶۵ شماره تلفن: ۳۲۳۱۳۸۴۴

مرکز معاینه فنی «حامی»

آدرس: ضلع شمالی پل هوایی حصارک، جنب جایگاه CNG شماره تلفن: ۳۴۸۱۴۰۴۰

مرکز معاینه فنی «قائم دژ»

آدرس: کرج، بلوار باغستان، اشتراکی جنوبی، جنب پارک گل نرگس شماره تلفن: ۰۲۶۳۳۱۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =