پله برقی

مدیرکل امور ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: فعلاً شرایط اضافه کردن پله‌برقی به پل‌های عابر موجود فراهم نیست.

پیام خدادادی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه سال گذشته سه پل عابر پیاده در مناطق مختلف شهر نصب‌شده، اظهار کرد: این پل‌ها در میدان خوارزمی، گلزار غربی و جاده محمد شهر نصب‌شده‌اند.

مدیرکل امور ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج اضافه کرد: نصب پل‌های جدید در مکان‌های پرتردد شهر در دستور کار شهرداری است و در صورت تأمین اعتبار انجام می‌شود.

خدادادی بابیان اینکه فعلاً شرایط اضافه کردن پله‌برقی به پل‌های عابر موجود فراهم نیست، ادامه داد: بر این اساس بناشده در کنار پل‌های ساده‌ای که تردد از آن‌ها زیاد است، آسانسور نصب شود.

وی با اشاره به اینکه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک تنها وظیفه جانمایی پل‌های عابر پیاده را به عهده دارد، توضیح داد: برای نصب پل‌های عابر پیاده از مشارکت بخش خصوص استفاده می‌شود که طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف این مشارکت کاهش داشته است.

مدیرکل امور ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه در دهه فجر آسانسور پل عابر پیاده محدوده خیابان کسری به شروع به کار می‌کند، گفت: برای نصب این آسانسور ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =