66

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج از پاکسازی و نخاله برداری زمین‌های بایر سطح منطقه خبر داد .

 منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر گفت: به منظور زیباسازی منظر شهری، رفاه حال شهروندان و سهولت تردد وسائط نقلیه، عملیات پاکسازی و نخاله برداری در سطح منطقه درحال اجرا است.

غفاری عنوان کرد: از آنجایی‌که زمین‌های خالی و اراضی بایر، منظر شهری را مخدوش می‌کند، در همین راستا عوامل خدمات شهری این منطقه ضمن پاکسازی و نخاله‌برداری نسبت به تسطیح زمین‌های خالی و رها شده اقدام می‌کند. 

وی افزود: این عملیات جهت ارتقای سلامت شهروندان و حفظ پاکیزگی شهر و سیمای بصری مناسب در حال انجام بوده تا این نخاله‌ها، محلی برای تجمع آلودگی‌ها و محل انتشار بیماری‌ها و محل زندگی حیوانات موذی نشود.

این مسئول عنوان کرد: طی این عملیات بیش از ۴۰ کامیون خاک و نخاله ازسطح محلات شاهین ویلا، قلم، حیدرآباد و باغستان جمع آوری شده است.

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج در پایان ضمن تاکید بر لزوم همکاری شهروندان با شهرداری در خصوص حفظ بهداشت محیط، از آنها خواست تا برای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی خود و شهروندان از ریختن نخاله و زباله در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند تا با مشارکت آنان شهری ایمن و پاکیزه داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =