فرزین فرشاد

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج گفت: در ایام پایانی سال باز کردن گره‌های ترافیکی شهری یکی از اولویت‌های مدیریت شهری به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فرزین فرشاد با اشاره به بازدید از شبکه معابر سطح شهر که با حضور رئیس پلیس راهور شهرستان کرج انجام شده است، گفت: این بازدید با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش مسافرت‌های درون‌شهری انجام‌شده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس بررسی نظرات کارشناسی در خصوص بهبود وضعیت ترافیکی ضرورت می‌یابد.

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه در پیشنهادات ارائه‌شده از سوی کارشناسان مربوطه در حوزه مطالعات ترافیک شهری، موارد خوبی مطرح‌شده است، عنوان کرد: در ایام پایانی سال باز کردن گره‌های ترافیکی شهری یکی از اولویت‌های مدیریت شهری به شمار می‌رود.

فرشاد ضمن یادآوری افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر طی سال جاری نسبت به سال‌های گذشته، گفت: تأثیرگذاری دوربین‌ها بر بهبود رفتار ترافیکی کاربران و نظم و انضباط ترافیکی و کاهش تلفات رانندگی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و با تحقق این مهم و ثبت تخلفاتی مانند پارک دوبل که خود موجب ایجاد ترافیک می‌شود، بخشی از این معضل کاهش‌یافته است.

وی اضافه کرد: همکاری پلیس راهور با مدیریت شهری نیز از دیگر اقداماتی است که نقش مؤثری در روان سازی ترافیک شهری دارد که خوشبختانه این امر در کلان‌شهر کرج محقق شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج اظهار امیدواری کرد که با کارشناسی‌های صورت گرفته توسط متخصصان و انجام اصلاحات هندسی در نقاط شناسایی‌شده، شاهد روان‌سازی جریان ترافیکی و کاهش گره‌های ترافیکی در ایام پایانی سال باشیم و موجبات افزایش رضایتمندی شهروندان در مناطق ۱۰ گانه کرج را فراهم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =