سعیدی-شیخ

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: در بحث تعیین تکلیف وضعیت اسلام آباد تعلل جایز نیست و باید هر چه سریع تر نسبت به تاسیس شرکت ساماندهی این منطقه اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت الاسلام عیلرضا سعیدی در جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه اسلام آباد برگزار شد، اظهار کرد وی ادامه داد: شورای ششم اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات اهالی این منطقه دارد و این آمادگی در اعضا وجود دارد که با تصویب طرحی دو فوریتی روند تاسیس این شرکت را تسریع کنند.

وی با بیان اینکه باید تکلیف رینگ ۳۰ متری اسلام آباد هم مشخص شود، افزود: تا کنون بیش از ۸ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و تکمیل آن می‌تواند بخشی از مشکلات مردم به ویژه اهالی این منطقه را حل کند.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه بر ضرورت اولویت بندی برای اقداماتی که قرار است برای ساماندهی منطقه اسلام آباد انجام شود، گفت: شهروندان از مدیریت شهری ارائه خدمت با کیفیت می‌خواهند که بهبود وضعیت آسفالت و مدیریت پسماند در راس آنها قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه بلوار شریعتی هرچه سریع تر باید تکمیل شود، گفت: با این اقدام بخشی از معضل ترافیک این محدوده حل می‌شود.

عضو شورای شهر کرج گفت: برخی اقدامات اورژانسی مثل ترمیم برخی دیوارهای این منطقه باید صورت بگیرد تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی توضیح داد: اگر به دنبال ساماندهی جدی اسلام آباد هستیم باید برای بخش خصوصی بسته‌های ویژه در نظر بگیریم تا انگیزه مشارکت این بخش برای تغییر شرایط این محله فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =