88 - کراپ‌شده

مدیر منطقه چهار شهرداری گفت: برای ارتقاء ضریب ایمنی وسایط نقلیه و عابران به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که میزان امنیت شهروندان برای عبور از خیابان‌ها ارتقاء یابد.

محمد یساولی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از عملیات رنگ‌آمیزی هزار و ۵۰۰ متر بلوک‌های عابر پیاده باهدف بهبود و انضباط ترافیکی در معابر این منطقه خبر داد.

وی عنوان کرد: این عملیات در راستای افزایش ایمنی، آراستگی و پیراستگی شهر ازنظر امکانات ترافیکی و بهسازی مسیرهای تردد وسایط نقلیه و عبور و مرور شهروندان انجام شد.  

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج با اشاره به اجرای هزار و ۵۰۰ متر بلوک عابر پیاده در معابر منطقه، عنوان کرد: نقوش محدودیت سرعت، سرعت کاه‌ها و همچنین مناسب‌سازی و بهسازی ۹ نقطه از پیاده‌روهای معابر فاز دو صورت گرفته است.

یساولی افزود: با توجه به اینکه خط‌کشی معابر یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان‌سازی ترافیک دارد، به‌منظور سامان بخشیدن به حرکات عرضی عابرین پیاده در معابر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات ترافیکی صورت گرفته در سطح معابر گفت: برای ارتقاء ضریب ایمنی وسایط نقلیه و عابران به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که میزان امنیت شهروندان برای عبور از خیابان‌ها ارتقاء یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =