مهدی فاطمی

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از رونمایی از سیمای اینترنتی در این سازمان خبر داد و گفت: این مهم برای اولین بار در کشور و باهدف تشکیل بانک جامع اطلاعاتی محقق شده است.

مهدی فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، این خبر را اعلام کرد و گفت: سازمان مشارکت‌ها با راه‌اندازی سیمای اینترنتی در مسیر نیل به اهداف عالی مدیریت شهری و پیشرفت هرچه بهتر شهر کرج گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرج برای توسعه شهر با ارائه خدمات مطلوب نیازمند جلب مشارکت شهروندان و کسب رضایت آنان است، اظهار داشت: سیمای اینترنتی امکان ارتباط بهتر، بیشتر و مؤثر سازمان با شهروندان را فراهم می‌کند.

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج همچنین ضرورت جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌منظور ایجاد زیرساخت‌های توسعه شهری و فراهم کردن خدمات رفاهی، فرهنگی، عمرانی و... و. را یادآوری کرد و افزود: سیمای اینترنتی نقش مؤثری در حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد ارتباط با سرمایه‌گذاران را نیز دارد.

فاطمی از دیگر اهداف راه‌اندازی سیمای اینترنتی به شفاف‌سازی خدمات اشاره و بیان کرد: این پل ارتباطی با توجه به تأکید شورای ششم مبنی بر شفاف‌سازی خدمات راه‌اندازی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تحقق تلاش‌های سازمان در راستای برقراری و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، این سازمان تبدیل به یک مجموعه ملی در حوزه خدمات مشارکت‌های مردمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =