محمودی نژاد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به شیوع سویه امیکرون، از شهروندان خواست تا حضور در آرامستان ها را به حداقل برسانند.

محمد محمودی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به همه‌گیری و صعودی شدن مبتلایان سویه امیکرون در سطح کشور، اظهار کرد: شهروندان باید موج جدید کرونا را بیشتر از گذشته جدی بگیرند و به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت دهند تا آمار ابتلا به این بیماری افزایش چشمگیر نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امکان سرایت امیکرون چند برابر سویه‌های دیگر کرونا است، ادامه داد: این ویژگی امیکرون باعث ابتلای تعداد زیادی از هم‌وطنان به کرونا طی روزهای اخیر شده که در صورت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بی‌توجهی به زدن ماسک، باید منتظر موج بعدی کرونا باشیم.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج عنوان کرد: در این راستا از شهروندان و زائران اهل قبور درخواست می‌شود تا حد امکان و در صورت عدم ضرورت، از حضور در آرامستان های سطح شهر به‌خصوص بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع) خودداری کنند و از راه دور به زیارت اهل قبور بپردازند.

محمودی نژاد یادآور شد: به‌منظور کنترل جمعیت حاضر در آرامستان بهشت سکینه (س) و جلوگیری از شیوع گسترده کرونا، ضروری است که خانواده‌های عزادار مراسم تشییع و تدفین عزیزان خود را با حداقل نفرات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کنند تا بتوانیم این موج را با کمترین مبتلا پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: به‌منظور پشت سر گذاشتن موج جدید و مقابله با شیوع امیکرون، این سازمان اهتمام ویژه‌ای در اجرای مصوبات ستاد کرونا استان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =