• ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
  • کد خبر: 79796
بهار

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، تمهیدات لازم برای بازپیرایی محیطی و رفع مشکلات شهری و مناسب سازی معابر وحذف زوائد فیزیکی از سطح منطقه اتخاذ شده است.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در راستای آماده سازی محیط فیزیکی در روزهای پایانی سال و ایجاد محیطی آرام و شاد برای ورود به سال جدید، طرح استقبال از بهار با برنامه ریزی منسجم و بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای منطقه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد، افزود: طی بازدیدهای میدانی، مشکلات و نواقص معابر و بوستان‌ها و تابلوهای ترافیکی رفع می‌شود.

وی توضیح داد: لکه گیری و مناسب سازی معابر، همسطح سازی دریچه، ترمیم انهار، رنگ آمیزی و رفع عیب و نقص انواع پایه چراغ‌های روشنایی و کلیه المان‌ها و تاسیسات شهری از دیگر اقداماتی است که ضمن اجرای طرح استقبال از بهار انجام می‌شود.

غفاری اظهار داشت: مشارکت مردم در پاکیزگی و نظافت معابر شهر و همچنین تعامل بیشتر آنها با نیروهای خدماتی شهرداری برای داشتن شهری پاک و زیبا از اهداف این طرح است.

این مسئول با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز در سطح منطقه شش افزود: با کاشت انواع گل‌ها و نهال‌های تزیینی و زینتی در بوستان‌ها و فضاهای عمومی، چهره منطقه در آستانه فصل جدید تغییر می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =