سعید حق شناس - کراپ‌شده

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از ثبت اطلاعات و محاسبه حقوق پرسنل تامین نیرو(شرکتی) در سامانه پرسنلی شهرداری کرج خبر داد و افزود: این مهم در راستای صیانت از حقوق این پرسنل محقق شده است.

سعید حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به تعداد بالای پرسنل تامین نیرو و دشواری نظارت بر حقوق و مزایای آنان اظهار داشت: گاهی به دلیل خطاهای انسانی حق و حقوق پرسنل شرکتی تضییع می‌شد که به منظور جلوگیری از این امر، سازمان فاوا اقدام به ثبت اطلاعات حکمی و پرسنلی این افراد در سامانه پرسنلی کرده است.

وی با بیان اینکه تا کنون اطلاعات پرسنلی شش هزار و ۹۰۰ نفر از کارکنان شرکتی شهرداری کرج از شرکت‌های طرف قرارداد اخذ و در این سامانه ثبت شده است، عنوان کرد: تحقق این مهم، منجر به محاسبه دقیق حقوق پرسنل از مهر ماه سال جاری شده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از دیگر مزایای ثبت اطلاعات پرسنل شرکتی در سامانه پرسنلی، به افزایش دستمزد، پیشگیری از جرائم بیمه و دارایی و پیشگیری از تضییع حق اولاد و عائله اشاره کرد.

به گفته حق شناس، با تحقق این مهم، همچنین امکان اخذ گزارش‌های دقیق از تعداد، نوع تخصص، حوزه فعالیت و پایش تعداد پرسنل تامین نیرو و حجمی نیز فراهم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =