علیرضا رحیمی

نایب‌رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اهمیت توجه به مدیریت بحران در شهر کرج، گفت: بر همین اساس بودجه مدیریت بحران در شهرداری کرج طی سال آتی با ۶۰۰ درصد افزایش در کمیسیون تلفیق مصوب شد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: به‌منظور مدیریت کردن بحران در شهر کرج، ساخت سالن‌های چندمنظوره بحران و تجهیز با امکاناتی ازجمله چادر، موتوربرق، بیل و ادوات آوار بردار، جرثقیل‌های مخصوص و ...شناسایی نقاط سیل و حادثه‌خیز شهری، مقاوم‌سازی تأسیسات شهری و آموزش‌های تخصصی با محوریت محلات می‌تواند برای شهروندان امنیت خاطر ایجاد کند.

وی افزود: بر همین اساس، پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تجهیز سوله‌های چندمنظوره در مناطق ۱۰ گانه مدیریت بحران شهرداری کرج به‌اتفاق نظر اعضای شورا تصویب شد.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج همچنین از تخصیص پنج میلیارد ریال بودجه برای احیا و تجهیز مراکز پناه گاهی که از سالیان دور در چند نقطه از شهر ایجادشده‌اند خبر داد و گفت: پیش‌بینی بحران و ضرورت مدیریت آن امری ضروری است که مسئولان برای سلامت و امنیت شهروندان باید به آن توجه کنند.

لازم به ذکر است مدیریت بحران شهرداری کرج دارای ۱۰ سوله چندمنظوره است که پنج سوله آن درگذشته تکمیل‌شده که در زمینه‌های ورزشی و پشتیبانی قرارگرفته و الباقی در حال تکمیل و تجهیز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =