حشمت الله عزیزی - کراپ‌شده

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج از اجرای طرح استقبال در این این منطقه خبر داد و گفت: شستشوی معابر و میادین، رنگ‌آمیزی جداول، کاشت نهال و گل‌های فصلی، ساماندهی فضاهای سبز از اقداماتی است که اجرا می‌شود.

 حشمت‌الله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از برنامه‌ریزی و اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه خبر داد و افزود: در راستای فضاسازی مناسب شهری، طرح استقبال از بهار با اجرای طرح جهادی محله به محله با شستشو و تنظیف معابر، کاشت نهال و گل‌های فصلی  و رنگ‌آمیزی جداول معابر منطقه آغاز شده است.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی به سیمای شهر، گفت: شستشوی معابر و میادین، رنگ‌آمیزی جداول، کاشت نهال و گل‌های فصلی در میادین و بوستان‌ها، ساماندهی فضاهای سبز شهری از اقداماتی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج همچنین از اجرای طرح جهادی پاک‌سازی محله به محله به‌صورت روزانه خبر داد و گفت: جمع‌آوری خاک و نخاله ساختمانی و ضایعات رهاشده، جمع‌آوری بنرهای و تابلوهای غیرمجاز، امحای تراکت و برچسب‌ها، شستشوی علائم ترافیکی و تابلوهای معرف معابر و کوچه‌ها و نرده‌های معابر همچنین لایروبی جوی‌ها و کانال‌های سطح منطقه از دیگر اقدامات استقبال از بهار سال جاری خواهد بود.

 عزیزی بابیان اینکه طرح استقبال از بهار تا اواخر اسفندماه ادامه دارد، افزود: تلاش مجموعه مدیریت شهری از اجرای چنین طرح‌هایی کسب اعتماد و رضایتمندی شهروندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =