تخریب حاشیه رودخانه

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به تخریب بناهایی که جهت آزادسازی حاشیه رودخانه کرج صورت گرفته بود، گفت: جای خالی بناهای تخریب‌شده به‌زودی مبدل به تفرجگاه‌های عمومی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عبدالله پور در بازدید از اجرای عملیات بهسازی و زیباسازی مسیرهای آزادشده در حاشیه رودخانه کرج که با حضور مقامات قضایی استان همراه بود، اظهار کرد: مناسب‌سازی و بهسازی پیاده راه، نصب مبلمان و  برنامه‌ریزی اولیه برای احداث زمین ورزشی ازجمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی در این محدوده انجام و اجرایی می‌شود.

وی ضمن تشکر از اقدامات مجدانه و پیگیرانه مسئولان قضایی استان در امر رفع موانع از بستر و حریم رودخانه، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج حمایت و پشتیبانی خود را از هرگونه طرح و پروژه‌ای که با ملاحظات زیست‌محیطی همراه باشد، اعلام می‌کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: باوجود سابقه تاریخی شهر کرج و وجود قابل‌توجهی از جاذبه‌های تفریحی، گردشگری، همچنان کمبود سرانه‌های تفریحی در این شهر احساس می‌شود و ایجاد تفرجگاه ساحلی برای استفاده رایگان عموم ‌مردم در مناطق آزادشده رودخانه می‌تواند در جبران این کمبود مؤثر باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =