امیر امیریزدانی

رئیس اداره توسعه ابنیه و پارک‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از آماده‌سازی ۹ قرائت‌خانه در مناطق مختلف شهر خبر داد.

امیر امیریزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، ضمن یادآوری اهمیت توسعه خدمات در مناطق کم برخوردار و تأکید شورای شهر و شهردار کرج بر تحقق این مهم، اظهار کرد: سعی شده تا برای محلات کم برخوردارتر در هر منطقه یک قرائت‌خانه احداث شود.

وی همچنین از کمبود امکانات فرهنگی آموزشی در محلات کم برخوردار و ضرورت ترویج فرهنگ شهروندی و افزایش آگاهی شهروندان در زمینه‌های آموزشی در این محلات، یادکرد و افزود: در قرائت‌خانه‌های احداث‌شده امکان افزایش سرانه مطالعه و برگزاری کلاس‌های آموزشی و کمک‌آموزشی فراهم‌شده است.

رئیس اداره توسعه ابنیه و پارک‌های سازمان عمران شهرداری کرج در تشریح جزئیات اقدامات در قرائت‌خانه‌هایی که عملیات عمرانی آن‌ها به اتمام رسیده است، گفت: قرائت‌خانه‌های واقع در پارک «طلوع» در منطقه یک، بوستان «شیخ‌آباد»»در منطقه ۲، بوستان «مادر» در منطقه سه، بوستان «هاشمی» در منطقه چهار، بوستان «عطار» در منطقه پنج، پارک «پامچال» در منطقه شش، پارک «کاوه» در منطقه هفت، پارک «کوهسار» در منطقه هشت و «بوستان شهیدان بیگی» در منطقه ۹ شهرداری کرج به اتمام رسیده و آماده تحویل به مناطق جهت بهره‌برداری است.

امیریزدانی مساحت قرائت‌خانه‌های یادشده را ۱۳۰ مترمربع ذکر کرد و گفت: این ساختمان‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال، با دو سالن مجزای مطالعه برای بانوان و آقایان احداث‌شده است.

به گفته رئیس اداره توسعه ابنیه و پارک‌های سازمان عمران شهرداری کرج کاربری قرائت‌خانه‌ها آموزشی است و سازمان عمران و بازآفرینی شهری عهده‌دار ساخت این مجموعه‌ها بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =