لاله ها

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از کاشت بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۴۰ واریته متنوع در باغ گل‌ها خبر داد.

حمیدرضا عبدالله پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: به‌منظور استقبال از نوروز و ایجاد محیطی جذاب و بانشاط برای شهروندان، فعالیت‌های گسترده‌ای درزمینهٔ گل‌کاری پارک‌ها، بلوارها و میادین سطح شهر انجام خواهد شد تا با نزدیک شدن به‌روزهای پایانی سال شاهد شهری زیبا باشیم.

وی بابیان اینکه شهر کرج امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به استقبال از نوروز ۱۴۰۱ خواهد رفت، گفت: جلسات مقدماتی و برنامه‌ریزی طرح استقبال از بهار با مسئولین فضای سبز و زیباسازی امور مناطق و معاونت خدمات شهری برگزارشده و این طرح از ابتدای اسفندماه آغازشده است.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با توجه به تأثیر آراستگی و اهمیت فضای سبز در ایجاد شورونشاط و ارتقای روحیه شهروندان، گفت: امید آن می‌رود در ماه پایانی سال بتوانیم با انجام فعالیت‌های بیش‌تر در حوزه فضای سبز شهری، شرایط مساعد و مطلوبی را برای استقبال شهروندان از فصل بهار و ایام نوروز فراهم کنیم.

عبدالله پور با اشاره به عملیات کاشت بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۴۰ واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج توضیح داد: زیرساخت و مقدمات برگزاری هشتمین جشنواره لاله‌های شهر کرج برای حضور شهروندان تا ۲۰ اسفندماه آماده می‌شود، ولی زمان برگزاری جشنواره بستگی به شرایط آب و هوایی و باز شدن تمامی غنچه‌ها و یکدست شدن گل‌ها است.

وی در خصوص ترافیک ورودی شهر در زمان برگزاری جشنواره گفت: تمهیداتی برای اضافه شدن پارکینگ و استفاده از زمین‌های اطراف محدوده برای کاهش ترافیک دیده می‌شود و علاوه بر این در نقاط مختلف و میادین اصلی شهر کرج اتوبوس‌های برای جابجایی شهروندان در نظر گرفته می‌شود.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همچنین توضیح داد: نصب اِلمان‌های ویژه نوروز، رنگ‌آمیزی دیوارهای سطح شهر، نورپردازی و بهسازی آب‌نماها، تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی خصوصاً در مبادی ورودی و خروجی شهر و پارک‌ها و به‌روزرسانی روشنایی‌های مراکز تفریحی و گردشگری در دستور کار قرارگرفته تا بهترین خدمات به شهروندان و مسافران عبوری ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =