غلام رضا رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج با اشاره به اینکه طرح علمداران خدمت، (پاکداشت شهر) هر جمعه در یک منطقه اجرا می‌شود، گفت: جمعه، ششم اسفندماه جاری، این طرح در منطقه ۲ اجرا خواهد شد.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، در تشریح برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح در منطقه یادشده، اظهار داشت: طرح علمداران خدمت ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح در امامزاده حسن (ع) آغاز می‌شود و در گام بعدی، پروژه باغ رنجی‌ها در خیابان نجاری محله زینبیه مورد بازدید مسئولان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به مراسم آیینی درختکاری و تقدیر از سبزبانان و پاکبانان نمونه در شهرک مدرس، بلوار سراج، اشاره کرد و افزود: ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح نیز شاهد برگزاری مراسم افتتاح خیابان موازی حسین‌آباد راه‌آهن در این منطقه خواهیم بود.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج همچنین از افتتاح زمین چمن مصنوعی و ابنیه سرای محلات شهرک بنفشه، بلوار شهیدان آخوندی در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه خبر داد و گفت: پس این مراسم، حضور در مصلی امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، برنامه‌ریزی‌شده است.

تکریم از خانواده معظم و معزز (۲ شهید)، بازدید از پروژه پارک بلوار کامیون داران و جلسه جمع‌بندی، بررسی و ارائه راهکارهای بهبود طرح جهادی مذکور، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در اجرای این طرح است که رضوانی به آن اشاره کرد و گفت: طرح علمداران خدمت باهدف توسعه خدمت‌رسانی در مناطق مختلف شهر در زمینه‌های مختلف و بر اساس نیاز شهروندان همچنین کسب رضایت آنان اجرایی می‌شود.

به گفته معاون خدمات شهر شهرداری کرج، تاکنون این طرح در ۹ منطقه از شهرداری اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =