پارک

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه با نزدیک شدن به پایان سال تلاش این سازمان در آماده سازی و زیبا سازی شهر دو چندان می شود، گفت: اجرای پروژه های فضای سبز و زیباسازی با هدف آراسته شدن شهر در ایام نوروز انجام می شود.

حمیدرضا عبدالله پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از آماده‌سازی تعدادی از پارک‌های سطح شهر برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: در نوروز ۱۴۰۱ پارک‌های بزرگ‌مقیاس شهر کرج همچون باغ فاتح، پارک جنگلی جهان‌نما، پارک چمران، دهکده تفریحی گردشگری باغستان و پارک خانواده و جهان جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌شده است و این پارک‌ها دارای امکاناتی ازجمله سرویس بهداشتی، نمازخانه و سکو جهت استراحت مسافران هستند.

وی به اجرای طرح بهسازی و آماده‌سازی اماکن تفریحی گردشگری اشاره کرد و گفت: گل‌کاری، بازپیرایی و تزیین فضای سبز در پارک‌ها، تجهیز آبخوری‌ها، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی وسایل بازی و مبلمان و رفع مشکل سیستم روشنایی آن‌ها در طرح استقبال از نوروز در حال انجام است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: اطلاعات کامل پارک‌های در نظر گرفته‌شده برای اسکان مسافران نوروزی با معرفی کامل مشخصات و آدرس در قالب یک بروشور راهنمای گردشگران نوروزی  در پورتال خبری سازمان و پایگاه اطلاع‌رسانی مجموعه مدیریت شهری منتشر می‌شود.

عبدالله پور با اشاره به ورود گردشگران به استان البرز ازجمله شهر کرج، اضافه کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هشتمین جشنواره لاله‌ها با کاشت  بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۴۰ واریته متنوع و رنگارنگ انجام‌شده و امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای شهروندان و گردشگران در این جشنواره باشیم.

وی به ظرفیت کاخ مروارید و پارک محیط بان به‌عنوان جاذبه‌های جدید گردشگری شهر کرج اشاره کرد و افزود: علاوه بر احیا و بازسازی ۲۷ هکتار از فضای سبز کاخ مروارید، امکانات تفریحی جدیدی همچون قایق پدالی به این مجموعه تاریخی اضافه‌شده و شهروندان می‌توانند از فضای متفاوت آن در ایام نوروز بازدید کنند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بابیان اینکه با نزدیک شدن به پایان سال تلاش این سازمان در آماده‌سازی و زیباسازی شهر دوچندان می‌شود اضافه کرد: با برنامه‌ریزی منسجم و بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروها در آستانه بهار با نصب المان‌های جدید، نقاشی دیواری و با کاشت انواع گل‌ها و نهال‌های تزیینی و زینتی در میادین اصلی و پارک‌ها چهره شهر تغییر می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =