محمد محمودی نژاد

با فرا رسیدن اسفندماه، سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با برنامه ریزی گسترده و اجرای طرح‌های مختلف به استقبال از بهار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، نشست هماهنگی کمیته استقبال از بهار و برگزاری آیین ۵ شنبه آخر سال با حضور محمد محمودی نژاد سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج، معاونان، مسئولان حراست و بازرسی، مدیران و ... در بهشت سکینه(س) برگزار شد.

در این نشست محمد محمودی نژاد اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه پایانی سال جلسات مختلفی جهت هماهنگی اقدامات استقبال از بهار و برگزاری آیین ۵ شنبه آخر سال در محل سازمان برگزار شد که امید می‌رود ماحصل این جلسات، رضایت  شهروندان و مراجعه کنندگان را در پی داشته باشد.

 سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد: در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به مراجعین در ۵ شنبه و جمعه آخر سال، با استفاده از ماشین جارو مکانیزه و ماشین تخلیه مکانیزه سطل‌های زباله و تشکیل اکیپ ۶۰ نفره اقدامات لازم جهت نظافت و جمع آوری زباله‌ها در قطعات مختلف آرامستان طی ساعات شبانه روز انجام خواهد شد.



این مسئول یادآور شد: به منظور زیباسازی و افزایش جلوه بصری محیط آرامستان، قرار است با تهیه و تامین دو هزار کیلوگرم رنگ سفید و سبز، تمامی جداول معابر اصلی و فرعی آرامستان بهشت سکینه(س) رنگ آمیزی مجدد شود.

محمودی نژاد از تهیه دو هزار و ۵۰۰ گلدان گل سینره خبر داد و عنوان کرد: این گلدان‌ها قرار است در روزهای پایانی سال به امامزاده‌های سطح شهر اعم از امامزاده حسن(ع)، امامزاده محمد(ص) و امامزاده طاهر(ع) ارسال و مزار شهدای این اماکن مقدس گلباران شود.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد: با توجه به حجم زیاد خودرو در روزهای ۵ شنبه و جمعه پایان سال و لزوم ساماندهی خودرو جهت جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک، ۴ دستگاه نیسان جرثقیل دار جهت جابجایی خودروها در محل پارک ممنوع، در محل آرامستان بهشت سکینه(س) مستقر خواهد شد.

وی گفت: لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی معابر، افزایش نیروهای انتظامات، ایجاد پارکینگ در نقاط مختلف آرامستان جهت هدایت خودروهای ورودی به بهشت سکینه(س) از دیگر اقدامات کمیته استقبال از بهار و ۵ شنبه آخر سال جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =