77

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: با آغاز عملیات اجرای پارک رود، بخشی از حاشیه رودخانه کرج که در محدوده پروژه قرار دارد توسط منطقه ۱۰ تسطیح و خاکبرداری شد.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با آغاز عملیات اجرای پارک رود در نقاط آزاد شده حاشیه رودخانه کرج، عوامل و امکانات خدمات شهری این منطقه با استفاده از ماشین آلات مکانیزه اقدام به تسطیح و خاکبرداری اراضی این پروژه کرده‌اند.

حسینی گفت: حاشیه رودخانه کرج واقع در محله حصار، یکی از نقاط تفرجگاهی با طبیعت زیبا و مناسب برای استفاده شهروندان است که در سالیان گذشته توسط عده‌ای افراد سودجو با تصرف قسمت‌هایی از حریم رودخانه و ساخت آلاچیق بصورت غیر قانونی از این فضا برای منافع شخصی استفاده می‌کردند.

وی در ادامه افزود: طی ماه‌های اخیر با اخذ حکم قضایی و اجرای چند مرحله تخریب سازه‌ها و رفع تصرف و آزادسازی آن، شرایط برای احداث مجموعه تفریحی و گردشگری در قالب پروژه ایجاد "پارک رود" توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج فراهم شد.  

 این مسئول عنوان کرد: این پروژه علاوه بر استفاده عموم مردم از فضاهای چشمگیر و طبیعت زیبای حاشیه رودخانه و امکانات رفاهی و تفریحی پیش بینی شده، کمک شایانی برای مدیریت این نقاط در سالم سازی محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آب و حفظ درختان فضای مطلوب آن خواهد داشت.  

حسینی در پایان با اعلام آمادگی برای بکارگیری امکانات و ماشین آلات در عملیات اجرایی پروژه پارک رود، گفت: منطقه ۱۰ شهرداری کرج از هیچ کمک و همکاری با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای پیشبرد و تسریع در پروژه دریغ نخواهد کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =