...

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری اعم از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج، پیش از آنکه خود را متعلق به مدیریت شهری بدانند، خود را رزمنده بسیجی و نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار طی سخنانی در دیدارهای جداگانه با سردار حیدرنیا فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز و حجت الاسلام و المسلمین یوسفی نماینده ولی فقیه در این نیرو و سرهنگ پاسدار زنجانی فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهرستان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع)، روز پاسدار و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: حضور اعضای شورا و شهردار در مجموعه سپاه نشان از این است که ما در انجام وظیفه سنگین خدمت رسانی، سپاه را همراه خود می دانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه الگوی مدیریت شهری برای گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت بی منت و پاکدستانه است، اضافه کرد: مدیران در مجموعه مدیریت شهری پیش از آنکه خود را متعلق به این نهاد بدانند، خود را رزمنده بسیجی و نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانند و امیدواریم بتوانیم با عملکرد خوب و جهادی از آزمون خطیر خدمت روسفید بیرون بیاییم.

وی با اشاره به ایجاد اتحاد و همدلی میان نهادهای خدمت رسان، عنوان کرد: خوشبختانه این توفیق را داریم که در معیت پاسداران و در کنار سپاه، تکالیفی که در مدیریت‌های جهادی به عنوان انجام وظیفه بر عهده گرفتیم را به نحو احسن انجام دهیم. وی افرود: کلانشهر کرج میراث دار مشکلاتی از گذشته تا امروز است که رفع آنها با اتحاد و همدلی و خدمت رسانی جهادی قابل رفع است و بی شک در این مسیر از توانمندی و حمایت های سپاه نیز بهره مند خواهیم شد.

چپردار با تاکید بر این موضوع که اهتمام جهادی، لازمه خدمت به مردم است، عنوان کرد: امید است با همدلی به وجود آمده میان مدیران رزمنده و انقلابی و خدمت رسان استان، بتوانیم در تحقق این مهم کوشا باشیم.

این مسئول گفت: دوره ششم مدیریت شهری کرج بنای پرهیز از حواشی و حرکت در بطن خدمت به مردم را دارد تا ان شاء الله بتوانیم به وعده‌های داده شده به مرد جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =