علی قاسمپور

سخنگوی شورای شهر کرج از افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی و ۲۰ درصدی کرایه اتوبوس در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی قاسمپور روز یکشنبه ۱۵ اسفند در نشست مطبوعاتی‌ بعد از چهل و یکمین جلسه رسمی شورای شهر  اظهار کرد: در این جلسه دو لایحه دو فوریتی ارائه شده از سوی شهرداری به تصویب رسید که یکی از آنها به سازمان فرهنگی و دیگری هم به سازمان حمل و نقل بار و مسافر مرتبط بود.

وی با بیان اینکه لایحه سازمان حمل ونقل بار و مسافر به موضوع افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در سال آینده اشاره داشت، گفت: با تصویب این لایحه، کرایه تاکسی در خطوط مختلف کرج ۳۰ درصد و کرایه اتوبوس هم در بخش خصوصی و هم سازمانی ۲۰ درصد اضافه می‌شود.

قاسمپور در ادامه به لایحه دوفوریتی سازمان فرهنگی هم اشاره کرد و توضیح داد: تعدادی اماکن و سالن ورزشی در اختیار سازمان فرهنگی شهرداری قرار دارد که طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در مقاطع مختلف تعطیل و متحمل ضرر و زیاد اقتصادی زیادی شدند.

این مسئول تاکید کرد: در شش پیکی که از زمان شیوع کرونا پشت سرگذرانده‌ایم، به دلیل تعطیلی پی در پی فضایی که اجاره کرده بودند، نتوانسته‌اند از پس پرداخت اجاره‌های تعیین شده برآیند.

قاسمپور افزود: امروز شورای شهر برای حمایت از این افراد لایحه تمدید قرارداد این افراد تا پایان سال ۱۴۰۲ را به تصویب رساند.

وی با بیان اینکه این لایحه بعد از تایید از سوی کمیته انطباق برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود، ادامه داد: البته شرایط تمدید قرارداد آنها بسته به شرایط و جدولی که سازمان فرهنگی ارائه کرده متفاوت است.

سخنگوی شورای شهر کرج در بخش دیگری از این نشست به تاکید شورای ششم بر شفافیت و صداقت اشاره کرد و گفت: اعضای شورای ششم در اولین روزهای کاری خود با انتشار هزینه‌های تبلیغاتی خود نشان دادند که به اصل شفافیت اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه شورای ششم طی این چند ماهی که از فعالیتش می‌گذرد، در موارد گوناگون در مسیر عمل به این باور گام برداشته‌، توضیح داد: با نگاهی به عملکرد دوره‌های قبل مدیریت شهری در بحث شفافیت می‌توان به تغییرات ایجاد شده در این دوره پی برد و البته که تا رسیدن به نقطه مد نظر هنوز فاصله زیادی داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =