منطقه 9

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با بیان اینکه ساماندهی وضعیت آسفالت و جدول معابر در صدر مطالبات مردمی قرار دارد، گفت: طی سال جاری و با استفاده از 2 هزار و 900 تن آسفالت، بیش از 18 هزار و 500 هزار مترمربع از شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه ساماندهی شد.

آرش یگانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر سطح منطقه با توزیع دو هزار و ۹۰۰ تن آسفالت بهسازی شد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های برجسته منطقه ارائه خدمت رسانی مطلوب همراه با جلب رضایت شهروندان است، افزود: در این راستا نیز برای رفاه حال شهروندان اقداماتی نظیر عملیات آسفالت معابر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون نیز در حال انجام است.

این مسئول با تاکید بر حفظ و نگهداشت وضعیت موجود معابر خاطرنشان کرد: باید با اجرای طرح های مختلف با رویکرد کاهش هزینه در راستای افزایش کیفیت معابر شهری گام برداشت.

وی افزود: اجرای طرح های زیرساختی زمینه را برای تسریع در عبور و مرور شهروندان و تردد وسایل نقلیه به نحو موثری فراهم می کند.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر شهری را از جمله مطالبات اصلی شهروندان دانست و گفت: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، عابرین پیاده و تامین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد.

این مسئول اظهارکرد: ارتقاء کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از معیارهای تاثیرگذار در ارتقاء سطح کیفیت تردد شهروندان و وسائط نقلیه و یکی از ضرورت‌های اصلی و اساسی در راستای جلب رضایتمندی شهروندان است و عملیات زیرسازی، آسفالت و روکش و لکه‌گیری خیابان‌های منطقه به‌ طور مستمر اجرا و تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =