تودیع ومعارفه (منطقه 10)

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: در راستای روان سازی ترافیک میدان امیرکبیر بیلقان، پروژه اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در این میدان وارد فاز اجرایی شد.

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: به منظور ایمنی هرچه بیشتر تردد وسایط در نقاط پر تردد و با هدف دسترسی آسان تر به مسیرهای مورد نظر برای شهروندان و عابرین، ضمن کارشناسی به عمل آمده عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان میدان امیرکبیر بیلقان در حال اجرا است.

حسینی گفت: اجرای این پروژه پس از مطالعات کارشناسی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در خصوص روان سازی ترافیک در مسیر غرب به شرق میدان امیرکبیر و با توجه به تداخل عبور خودروهای ورودی به میدان امیرکبیر از تونل بیلقان و همچنین بلوار جانبازان که در مبداء جاده چالوس به هم می‌رسند، اجریی شده است.

وی ادامه دارد: طی بررسی های صورت گرفته پیش از این سرنشینان خودروهایی که قصد طی مسیر از تونل بیلقان به سمت شهر کرج را داشتند به ناچار باید تا ابتدای جاده چالوس ادامه مسیر دهند که این مسیر اضافه ترافیک ورودی میدان امیرکبیر از ضلع جنوبی را نیز دوچندان می‌کند.

سرپرست منطقه 10 شهرداری کرج افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می باشد، عملیاتی جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن سازی مسیر نیز صورت گرفت.

این مسئول گفت: با اجرای پروژه اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در ضلع شمالی میدان امیرکبیر بیلقان در جهت شرق به غرب، علاوه بر روان سازی ترافیک در هر دو مسیر جنوبی و شمالی میدان، حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش ۳۰۰ متری برای خودروهایی که از تونل بیلقان به سمت شهر کرج تردد می‌کنند، محقق می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =