محمدرضا محمودی نژاد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از ورود بیش از ۱۰۰ هزار خودرو طی روزهای ۵ شنبه و جمعه پایان سال به بهشت سکینه (س) خبر داد.

محمد محمودی نژاد در گفت‌وگو با کرج امروز، با اعلام این مطلب اظهار داشت: طبق آمارگیری ها مشخص شد که‌ در روزهای ۵ شنبه و جمعه پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ هزار خودرو از درب های شمالی بهشت سکینه(س) وارد آرامستان شدند.

وی با اشاره به اینکه در هر دقیقه به طور متوسط ۵۰ خودرو وارد بهشت سکینه (س) شد، افزود: با همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی و اکیپ های سازمان، ترافیک در مجموعه بهشت سکینه(س) به خوبی مدیریت شد و شاهد کمترین گله و شکایت زائران اهل قبور در حوزه تردد و ترافیک بودیم.

تشکر از همراهی و حضور زائران اهل قبور در بهشت سکینه (س(

محمودی نژاد یادآور شد: با توجه به اینکه طی مدت شیوع کرونا بیش از ۳۰ هزار فوتی در این مجموعه پذیرش شد، پیش بینی کردیم که در روزهای ۵ شنبه و جمعه پایان سال حدود ۹۰ هزار خودرو (به ازای هر فوتی حداقل ۳ خودرو) به آرامستان بهشت سکینه(س) مراجعه کنند که حضور زائران اهل قبور از پیش بینی ها فراتر رفت و شاهد حضور بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در مجموعه بودیم.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در ادامه ضمن تشکر از همراهی و حضور زائران اهل قبور در بهشت سکینه(س) در روزهای ۵ شنبه و جمعه پایانی سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: نظم موجود در آرامستان، عدم بروز مشکل ترافیکی، عدم شکایت از سوی مراجعه کنندگان و روان بودن تردد خودروها در آرامستان میسر نمی شد مگر با همدلی و همراهی شهروندان که جا دارد از تمامی آنها تشکر و قدردانی کنم.

بهشت سکینه (س) در ایام تعطیلات نوروز باز است

وی یادآور شد: در ایام نوروز و تعطیلات پیشرو درب های آرامستان بهشت سکینه(س) به روی مراجعه کنندگان باز است و آن دسته از شهروندان و خانواده هایی که به هر نحوی نتوانستند در روزهای پایانی سال در آرامستان حاضر شوند، می توانند در ایام نوروز به زیارت اهل قبور بیایند.

این مسئول در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۱، برای تمامی شهروندان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =