اولین جلسه شورای برنامه ریزی سال 1401

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در اولین جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری این کلانشهر در سال جدید، گفت: تحقق  مدیریت جهادی با روحیه بسیجی مدیران محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار عصر امروز (یکشنبه 14 فروردین 1401) طی سخنانی در جلسه نخستین جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج در سال جدید که با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، عنوان کرد: نگاه اصلی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در بودجه سال ۱۴۰۱ اجرای مطالبات مردم و شهر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بودجه شش هزار و ۱۰۰ میلیاردی شهرداری کرج با توجه به توان مجموعه مدیریت شهری و منابع مالی بررسی و تصویب شده است، افزود: در تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج  برنامه ها و ردیف های متعددی به منظور آبادانی شهر دیده شده است.

اصلاح و بررسی بودجه بر اساس ظرفیت ها، پتانسیل ها و مطالبات مردم صورت گرفته است

وی با بیان اینکه اصلاح و بررسی این بودجه بر اساس ظرفیت ها، پتانسیل ها و مطالبات مردم صورت گرفته است، افزود: تحقق این بودجه با اهتمام مدیران مجموعه شهری و حمایت شورا در سال جاری صورت خواهد گرفت.

چپردار در ادامه صحبت های خود در خصوص افتتاح کارخانه نوآوری که قبل از سال جدید افتتاح شد، با توجه به اینکه امسال سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است، ابراز امیدواری کرد، تا با استفاده از ظرفیت های این کارخانه حداکثر بهره بری را در مدیرت شهری ببریم.

 وی ادامه داد: این کارخانه که محصولات و تولیدات آن تفکر است، می تواند با اتصال ایده های نخبه های جوان و دانشگاهی به تولید و سرمایه و مدیریت شهری، مدیران را در اجرای طرح های نو و ایده های جدید و دانش بنیان کمک کند.

حضور در میدان، استفاده از مشورت نخبگان و اتخاد تصمیمات درست

رئیس شورای اسلامی شهر کرج همچنین تاکید کرد: اهتمام جهادی و حضور در میدان یکی از مولفه ای موفقیت در تحقق بودجه است و باید این نکته را در نظر داشته باشیم استفاده از مشورت نخبگان و اتخاذ تصمیم درست در کنار حضور میدانی و جهادی در مدیریت شهری لازم و ضروری است.

وی همچنین لزوم تفکر و روحیه جهادی را از ملزومات موفقیت در اداره شهر عنوان کرد و گفت: روحیه و تفکر بسیجی مستلزم هزینه نیست بلکه این روحیه باید در مدیران نهادینه شود.

چپردار با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۱۴۰۱ ماحصل همکاری مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر کرج است، عنوان کرد: اعضای شورای شهر در همه تصمیمات در خصوص مدیریت شهر به اندازه تکالیف نظارتی در کنار مدریت شهری هستند تا رضایتمندی شهروندان را کسب کنند.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه نگاه اصلی اعضای شورا و مدیریت شهری در بودجه سال ۱۴۰۱ رسیدگی به مطالبات اصلی مردم نظیر پسماند، زباله، ترافیک همچنین شهرسازی و آبادانی مناطق است، گفت: اتمام پروژه های بزرگ شهر نیز از موضوعاتی است که به آن توجه ویژه شده است تا بتوان با حمایت و منابع مالی شهرداری و استانی این پروژه ها را هر چه سریعتر در اختیار شهروندان قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =