مصطفی سعیدی

در پی درگذشت پاکبانِ خدوم و تلاشگر مرحوم اسماعیل اسلامی که در حین خدمت و در اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم نمود، شهردار کرج پیام تسلیتی صادر و تأثر عمیق خود از این حادثه تلخ را اعلام کرد.

به گزارش کرج امروز، متن پیام تسلیت مصطفی سعیدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

متاسفانه مطلع شدیم که همکار عزیزمان مرحوم شادروان اسماعیل اسلامی در حین خدمت و بر اثر سانحه دلخراش تصادف آسمانی شده و دیگر در جمعِ ما نیست؛ امیدواریم که با آسمانی شدن در ماهِ مبارک رمضان، از خوان رحمت الهی و توجهاتِ امام شهید این ماه متنعم گردد.

انتظارِ اینجانب از معاونت خدمات شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برنامه ریزی جهت احداث و نصب تندیس یا کتیبه هایِ یادبود در محل فوت شهیدگونه پاکبانانِ شریفی است که مظلومانه در حین انجام خدمت و عمدتاً بر اثر تصادف جان خود را تسلیم می نمایند.

یقیناً مجموعه شهرداری کرج در کنار خانواده مرحوم اسلامی ایستاده و ضمن اعلام همدردی با ایشان، خود را شریک این مصیبت می دانیم.

امیدواریم بنیاد شهید با اعلام پاکبانانی که در حین خدمت به مردم و جامعه و از آنجا که نمادِ کار و تلاشِ صادقانه و خستگی ناپذیر هستند، به عنوان «شهید راه خدمت»، مراتب قدردانی کشور از خدمات و زحمات این قشر شریف و خدوم را به تصویر بکشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیتِ مجدد به خانواده و فرزندان و همکارانِ همکار عزیزمان مرحوم اسلامی و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای ایشان، از خداوند سبحان برای روح آن عزیز سفر کرده علو درجات و بهره مندی از فیوضاتِ بی پایان ماه مبارک رمضان را خواستارم.

مصطفی سعیدی

شهردار کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =