تفکیک از مبدا - کراپ‌شده

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: آموزش چهره به چهره به خانواده‌ها می‌تواند فرهنگ تفکیک زباله را در بین شهروندان نهادینه کند.

محمد رضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: آموزش چهره به چهره به خانواده‌ها می‌تواند فرهنگ تفکیک زباله را در بین شهروندان نهادینه کند به همین دلیل این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان و مسئولان محیط زیست سازمان مدیریت پسماند، همواره تفکیک زباله از مبداء را بهترین راهکار برای مدیریت پسماند عنوان کرده‌اند، در همین راستا آموزشگران و کارشناسان پسماند در گلزار شهدای چهارصد دستگاه حضور داشته و به ارائه آموزش‌های تفکیک از مبداء به شهروندان پرداخته‌اند.

این مسئول تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند همواره به دنبال آموزش شهروندان به منظور ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ است و به همین منظور با تدوین برنامه‌های آموزشی مدون، نسبت به آموزش مدیریت پسماند در بین عموم شهروندان اقدام می‌کند.

خسروی در توضیح برخی اقدامات سازمان با هدف نهادینه کردن فرهنگ تفکیک از مبداء پسماند گفت: ایجاد برنامه اینترنتی «بهروب» به منظور تسهیل در تحویل پسماندهای خشک یکی از این اقدامات به شمار می‌رود که شهروندان پس از نصب و کسب امتیاز می‌توانند مدیریت شهری را در این زمینه یاری کنند.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، برنامه اینترنتی «بهروب» در سایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بارگزاری شده و شهروندان برای نصب این برنامه می‌توانند به سایت سازمان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =