فرشاد

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری کرج از هوشمندسازی تقاطع بلوار حدادی – بلوار گلزار خبر داد.

فرزین فرشاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اتمام عملیات اجرایی هوشمندسازی تقاطع حدادی – بلوار گلزار به عنوان یازدهمین تقاطع هوشمند کلانشهر کرج اظهار کرد: باید از سیستم‌های هوشمند و نوین بهره ببریم تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن بار ترافیکی را کاهش دهیم.

این مسئول توضیح داد: هوشمندسازی تقاطعات، ایمن سازی معابر، اصلاح هندسی و روان سازی ترافیک، با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: پیش از این، طرح هوشمند سازی در ۱۰ تقاطع «هفت‌تیر»، «مصباح»، میدان «امام حسین (ع)»، «مادر»، «نبوت»، «گلزار»، «مولانا – بهارستان»، «پونه» ،«شورا - بهشتی» و « پونه – حدادی »اجرا شده بود.

نصب و بهسازی گاردریل در نقاط حادثه‌ خیز کرج 

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج در ادامه از نصب گاردریل جهت افزایش ایمنی خودروها در نقاط «زیر گذر رفسنجانی» ،«بلوار شورا» و «بلوار دانش آموز» خبر داد و گفت: بیش از ۸۰شاخه گاردریل ترافیکی (نرده‌های حفاظتی) در نقاط حادثه‌خیز «زیر گذر رفسنجانی»، «بلوار شورا» و «بلوار دانش آموز» به‌منظور ایمنی و جلوگیری از حوادث غیرقابل‌جبران نصب شده است.

وی با اشاره به رسالت این معاونت در بحث ایمن سازی نقاط حادثه خیز گفت: همکاران در اداره کل امور ایمنی ومهندسی ترافیک بر حسب الویت، نسبت به روان‌سازی ترافیک خیابان‌ه، ایمن سازی و نصب گاردریل در نقاط مد نظر اقدام می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =