غفاری - کراپ‌شده

مدیر منطقه شش شهرداری کرج از احداث اولین پارک مادر وکودک این کلانشهر با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: احداث این بوستان با هدف ارائه خدمات به مادران، کودکان، افراد سالمند، زنان باردار و افراد دارای معلولیت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این پارک ۱۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است، بیان کرد: مجموعه تخصصی مادر و کودک با مساحت چهار هزار و ۶۰۰ مترمربع طراحی می‌شود که شامل فضای سبز، آمفی تئاتر، شهربازی وفضای ویژه کودکان، فضای ویژه نوجوانان، شهرکتاب، زمین اسکیت و زمین‌های ورزشی چند منظوره است.

وی گفت: در حال حاضر فضاهای شهری برای حضور گروه‌های مختلف جامعه از جمله بانوان و کودکان با کمبودها و نواقصی مواجه بوده و به طور کلی تعداد مکان‌های مناسب برای رسیدگی به امور آنان بسیار کم است. 

مدیرمنطقه شش تصریح کرد: علاوه بر احداث بوستان مادر و کودک در بلوار ناصربخت، پنج بوستان جدید دیگر در سال جاری افتتاح و این وعده را خواهیم دادکه تا تا اواخر شهریور سال جاری دو پارک محله‌ای در سطح منطقه آماده بهره برداری خواهد بود.

غفاری مسئول گفت: امیدواریم با این اقدام آرامش در محیط شهری را برای مادران جوان بیشتر کرده و گام دیگری در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان فهیم این منطقه برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =