قهرمانی

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: متاسفانه از سال گذشته تاکنون سالن‌های ورزشی در حال ساخت توسط شهرداری در مناطقی که کاربری چند منظوره ورزشی و بحران دارد با کندی و عدم پیشرفت فیزیکی مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مریم قهرمانی صارم به درخواست تعدادی از بانوان ساکن حصارک پایین از سالن ورزشی شهدای حصارک بازدید و با دغدغه‌ تعداد کثیری از بانوان در خصوص فضای ورزشی موجود مواجه و اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری، بسط و گسترش ورزش‌های همگانی و ایجاد زیر ساخت‌هایی به این منظور است.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج تصریح کرد: در کنار این تکلیف اما مدیریت داشته‌های شهری و توزیع عادلانه امکانات عمومی و ایجاد شرایط سهل و روان و البته بسیار ارزان و حتی رایگان به منظور استفاده آحاد همشهریان، نیازمند مدیریت خلاق و البته دغدغه‌مند در حوزه‌ فرهنگی و اجتماعی و ورزشی است.

قهرمانی با اشاره به جمعیت منطقه مذکور بیان کرد: منطقه حصارک پایین از حیث سرانه ورزشی و اختصاصی برای بانوان بسیار مهجور است و تنها سالن ورزشی موجود آن هم اختصاص یک سانس از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ که با مشکلاتی روبه‌رو است و بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شده تا این فضا به ستاد آسیب‌دیدگان اجتماعی اختصاص یابد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: پس از پیگیری بعمل آمده و با توجه به ضرورت تعامل مجموعه مدیریت شهری در خصوص اختصاص محلی مناسب جهت موضوع مذکور مقرر شده محلی دیگر به این موضوع اختصاص یابد و سالن ورزشی شهدای حصارک همچنان با کاربری ورزشی همچنان در اختیار اهالی و البته بانوان منطقه باشد.

وی یادآور شد: هرچند ایجاد امکانات ورزشی و زیرساخت‌های مربوط به آن به عهده مجموعه اداره ‌کل ورزش و جوانان است اما توسعه ورزش همگانی و ایجاد امکانات مرتبط به جهت سلامتی بیشتر جامعه نیز از وظایف و تکالیف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ‌است که متاسفانه از سال گذشته تاکنون سالن‌های ورزشی در حال ساخت توسط شهرداری در مناطق که کاربری چند منظوره ورزشی و بحران دارد با کندی و عدم پیشرفت فیزیکی مواجه است و امکانات موجود نیز وضعیت مطلوبی ندارند.

به گفته نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهرکرج؛ در بودجه سال جاری تکمیل و تجهیز سالن‌های ورزشی مناطق لحاظ شده است که می‌تواند سرانه ورزشی شهر را ارتقا دهد اما قطعا پاسخگوی شهر کرج نیست و بهره‌مندی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند این کاستی را جبران کند البته با این قید که شهرداری بتواند اعتماد سرمایه‌گذاران بویژه در حوزه ورزش را جلب نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =