حمید عبدالله پور-سازمان سیما منظر

سرپرست سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج بر ضرورت بهبود وضعیت بصری و حذف ناهنجاری‌ها از خیابان معابر و المان‌های سطح شهر تاکید کرد.

حمیدرضا عبداله پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: سیمای شهری نخستین تصویری است که در حافظه شهروندان و گردشگرانی که به یک شهر وارد می‌شوند باقی می‌ماند، پس طرح‌های مرتبط با زیبا سازی باید بتواند عامل هویت از لحاظ بصری و زیبایی باشد.

وی با توضیح اینکه شهری که سیمایی مخدوشی دارد، طراوت و سرزندگی خود را از دست می‌دهد، ادامه داد: تبدیل موضوعات زیباسازی به مطالبات عمومی باید مورد توجه طرح‌های اجرایی جدید باشد چرا که فرآیند زیباسازی شهری که بر پایه مشارکت شهروندان صورت می‌گیرد، منجر به ایجاد فضاهای عمومی مطلوبی می‌شود که نقش مهمی در سلامت، شادی و رفاه مردم ایفا می‌کند.

این مسئول به اهمیت ساماندهی تبلیغات مناسبتی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: فضای شهری باید به تناسب مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد و با تشکیل"کمیته اطلاع رسانی تبلیغات شهری" که اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان سیما، منظر اعضای آن هستند، شاهد هماهنگ سازی تبلیغاتی مناسبتی مختلف به ویژه در ایام سوگواری و ولادت ائمه و معصومین هستیم که در مناسبت‌های مختلف سال در سطح شهر اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =