10

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: بخشی از حاشیه جاده مخصوص در محدوده ضلع جنوبی پل کلاک، با جمع آوری خاک و نخاله و اجرای طرح فضای سبز ساماندهی و بهسازی شد.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته از بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص) و وجود معضل دپوی نخاله و زباله که علی رغم پاکسازی در چندین مرحله، همچنان چهره نامطلوبی داشت، بهسازی و ساماندهی این محدوده در دستور کار قرار گرفت. 

حسینی بیان کرد: برای ساماندهی وضعیت حاشیه جاده مخصوص و حل دائمی مشکل تخلیه غیرمجاز زباله و نخاله در این محدوده، ضمن کار گذاشتن موانع با نصب نیوجرسی در محل مورد نظر، تخلیه خاک و نخاله موجود در این محدوده نیز با استفاده لودر و کامیون صورت گرفته است.

وی همچنین از توزیع خاک مناسب و کاشت درختچه در این محدوده خبر داد و گفت: برای جلوگیری از تخلیه غیر مجاز زباله تمهیداتی در نظر گرفته شده و ضمن کنترل مستمر سطح منطقه توسط اکیپ های گشت اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری، برخورد قانونی با متخلفین صورت می گیرد.

سرپرست منطقه ۱۰کرج از شهروندان خواست موارد تخلف، از جمله تخلیه خاک و نخاله در مکان‌ها و معابر عمومی را که باعث تضییع حقوق عامه شده و آسیب‌های جبران ناپذیری نیز به محیط زیست شهری وارد می کند، به سامانه ۱۳۷ اعلام نمایند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: برای رسیدن به شهری سالم، پاکیزه و آباد، مشارکت شهروندان و رعایت نکات شهرنشینی و قوانین و مقررات امری مهم و ضروری است و مجموعه مدیریت شهری با تمام تلاش و استفاده از امکانات محیطی آرام برای شهروندان فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =