شورای برنامه ریزی

شهردار کرج گفت: تفریغ بودجه، نیمه اول اردیبهشت به شورای شهر ارسال می‌شود.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی که بعدازظهر امروز در سالن جلسات شهدای شهرداری با حضور معاونان شهرداری، مدیران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه برگزار شد، ضمن تأکید بر ایجاد پارک‌های محله‌ای در تمامی مناطق، اظهار داشت: در سال جاری باید ۳۰ پارک محله‌ای در مناطق مختلف احداث شود.

وی همچنین بر اجرای پروژه‌های باکیفیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد و گفت: در ایجاد پارک‌های محله‌ای و دیگر پروژه‌ها، کیفیت را فدای سرعت نکنید و پروژه‌ای زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد نیز باید ازنظر کیفی با دیگر پروژه‌ها یکسان باشد.

شهردار کرج ادامه داد: در طراحی پارک‌ها، فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز، هم‌زمان با اجرای کارهای عمرانی پیش‌بینی شود و شاهد این نباشیم که عملیات عمرانی به پایان رسیده اما هنوز روشنایی پارک تأمین نشده و یا ست‌های تندرستی خریداری و جانمایی نشده‌اند.

سعیدی ضمن ضروری برشمردن توسعه فضای سبز شهری باهدف کاهش آلودگی هوا، اظهار داشت: در صورت امکان در طراحی پارک‌های جدیدالاحداث، کاشت درخت مثمر نیز مدنظر باشد.

این مسئول اضافه کرد: درصورتی‌که مساحت پارک به‌گونه‌ای است که بتوان برای آن سرویس بهداشتی نیز طراحی کرد، حتماً این اقدام صورت گیرد.

ضرورت جمع‌بندی تفریغ بودجه قبل از ۱۵ اردیبهشت

شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت جمع‌بندی تفریغ بودجه در مناطق و سازمان‌های تابعه تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه تفریغ بودجه باید تا پیش از ۱۵ اردیبهشت به شورای شهر ارسال شود، مناطق و سازمان‌هایی که بحث تفریغ بودجه آن‌ها مانده، به اتمام این موضوع سرعت بیشتری بدهند و اگر لازم است در روزهای تعطیل رسمی نیز سرکار باشند تا این موضوع در مدت‌زمان مقرر انجام شود.

برنوشته‌های مناسبتی سطح شهر متناسب با مناسبت‌های پیش رو به‌روز شوند

سعیدی در ادامه از مناسبت‌های روز شوراها، روز کارگر و روز معلم در هفته آتی یادکرد و گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و معاونت خدمات شهری شهرداری با همکاری پایگاه‌های بسیج در مناطق و سازمان‌ها در خصوص به‌روز شدن برنوشته‌های مناسبتی سطح شهر متناسب با مناسبت‌های پیش رو، اقدام کنند.

وی بخش دیگری از صحبت‌های خود را به‌ضرورت پرداختی‌های آسفالت مناطق به سازمان عمران پرداخت و افزود: با توجه به اینکه در فصل بهار هستیم و اجرای عملیات آسفالت به زودی آغاز می‌شود، مناطق باید همکاری لازم را در پرداختی‌های خود داشته باشند تا سازمان عمران برای خرید قیر، تولید آسفالت و توزیع آن بین مناطق با مشکل مواجه نشود.

شهردار کرج همچنین به آغاز طرح جهادی «علمداران خدمت» در سال جدید اشاره و بیان کرد: به‌منظور اجرای هرچه بهتر طرح نسبت به سال گذشته، مدیران نقطه نظرات خود را مکتوب کرده و به معاونت خدمات شهر ارسال کنند و این نظرات در جلسه‌ای که پیش از اجرای طرح برگزار می‌شود، مطرح و از آن بهره‌وری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =