• ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
  • کد خبر: 80622
انس با قرآن

فرمانده پایگاه بسیج شهید قاسم سلیمانی منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: انسان با تدبر در قرآن و انس با این کتاب آسمانی می‌تواند به مدارج بالای معنوی برسد.

محسن ردائی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه انس با قرآن موجب نورانیت قلب و افزایش ایمان می‌شود، اظهار کرد: انسان با تدبر در قرآن و انس با این کتاب آسمانی می‌تواند به مدارج بالای معنوی برسد .

این مسئول ادامه داد: قرآن از اعجاز زیادی مثل بیان معارف و اخبار غیبی برخوردار است اما مهمترین ویژگی قرآن این است که کتاب هدایت است و آمده تا انسان‌ها را به سعادت دنیوی و اخروی برساند و دنیا و آخرت انسان‌ها را تامین کند.

ردائی افزود: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد محلات مختلف منطقه ۵، با حضور قاریان مطرح استانی بودیم.

وی توضیح داد: امیدواریم با برگزاری چنین مراسماتی بتوانیم از این کتاب روشنگر و جامع به سعادت دنیوی واخروی که همان مقام عبودیت و بندگی است نایل شویم.

وی در ادامه گفت: همچنین در این ایام ایستگاه سفره افطاری ساده به جهت برخورداری بهتره روزداران عزیز درنزدیکی ایستگاه مترو گلشهر با ۱۰۰۰ عدد ( پک آماده ) برپا وبین شهروندان توزیع شد  .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =