مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن این پیام به شرح زیر است:

یازدهم اردیبهشت ماه در تقویم کشور به نام « روز کارگر» نام‌گذاری شده است. بدون تردید شکوفایی جوامع از دیرباز تاکنون مرهون قدرت و پویایی کسانی است که با بازوان توانمند خود چرخ تولید و اقتصاد را به گردش در می‌آورند.

کارگران نماد عملی “ما می‌توانیم” و تندیس تحقق اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت هستند و نقشی فعال در خط مقدم خدمت در صحنه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و فرهنگ‌سازی دارند.

این عزیزان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی هستند و حمایت از آنان به معنای حمایت از تولید به خصوص در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، محسوب می‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، آزادگان، ایثارگران و بازنشستگان این قشر با برکت، روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران محترم و زحمتکش کلیه واحدهای صنعتی، تولیدی وخدماتی، علی الخصوص کارگران خدوم و شریف شهرداری کرج که عملا اجرای تصمیمات و برنامه‌های شهری و همچنین عمران و آبادانی، نظافت، زیبایی و شادابی محیط زیست شهری مدیون تلاش‌های صادقانه آنان است؛ تبریک گفته و سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را ازخداوند متعال خواستارم.

مصطفی سعیدی

شهردار کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =