10

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: طی اقدام ابتکاری و با هدف ارتقاء زیباسازی شهری و تقویت نشاط و شادابی شهروندان، برخی اراضی آزادسازی شده در خط ۴ حصار با اجرای طرح گلکاری فلاورباکس به عرصه فضای سبز افزوده می شوند.

سید احمد حسینی در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: با توجه به تبدیل برخی متروکه های خط ۴ حصار به محل رهاسازی زباله و نخاله که قبلاً با رفع ساخت و سازهای غیرمجاز آزادسازی شده بودند، بنا شد تا با هدف بازآفرینی، ارتقاء سیما و منظر شهری و تقویت نشاط و شادابی ساکنین تبدیل به عرصه فضای سبز شوند.

وی افزود: در همین راستا، با انجام عملیات خاکبرداری و آماده سازی، طرح گلکاری فلاورباکس به منظور استفاده بهینه از زمین های جانمایی شده اجرایی گردید و بخشی نیز در حال انجام است تا شهروندان به جای مشاهده صحنه های زشت ناشی از تجمع زباله و پرسه زنی حیوانات موذی و مزاحم در آنجا و متعاقباً تولید مشکلات بهداشتی و اجتماعی، از زیبایی و طراوت حاصل از فضای سبز و گلکاری لذت ببرند.

اجرای طرح جهادی محله به محله در سطح منطقه ۱۰ شهرداری کرج

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج ادامه داد: اقدامِ دیگری که در سطح منطقه اجرایی گردیده و استقبالِ خوبی نیز از آن به عمل آمده، طرحِ جهادی محله به محله است که در آن تیم های معاونت های مختلف شهرداری با حضور در شهرک های پُرجمعیت و کم برخوردار نسبت به رفع مشکلات و ارائه خدماتی در حوزه های آسفالت ریزی، فضای سبز، جمع آوری زباله و نخاله، رنگ آمیزی، حذف زوائد بصری، رسیدگی به وضعیت سطل های زباله، ثبت مطالباتِ شهروندان از مدیریت شهری و... اقدام می نمایند و تاکنون نیز در چندین محله اجرایی شده است.

حسینی توجه ویژه به ساماندهی معابر اعم از وضعیت جدول و آسفالت و هدایت آبهای سطحی را از جمله اولویت های منطقه ده شهرداری کرج دانست و اظهار کرد: با توجه به بافت قدیمی و فرسوده محلات منطقه و همین طور قرار گرفتن بخشی از جاده مخصوص و ورودی جاده چالوس در حوزه استحفاظی منطقه، نیاز معابر اصلی و فرعی به بهسازی انکارناپذیر است و در همین راستا طی چند ماهه گذشته حجم قابل توجهی آسفالت به صورت دستی و مکانیزه توزیع گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =