مسعود محمدی

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت که زیر گذر ماهان - آزادی همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر افتتاح خواهد شد.

مسعود محمدی در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه به  دلایل مختلف از جمله معارض تاسیساتی متعدد مدت ۱۵ ماه به طول انجامید که با نگاه ویژه اعضا شورا و تلاش مدیریت شهری روز سوم خرداد زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: با تکمیل پروژه فوق قسمتی از بار ترافیکی به سمت غرب کرج بدون درگیر شدن در هسته مرکزی وخیابان شهید بهشتی در این مسیر قرار خواهد گرفت.

به گفته این مسئول، طول پروژه فوق حدودا ۸۰۰ متر با عرض ۲۴ متر و ۶ خط عبوری رفت برگشت که هزینه احداث آن یکصد و سی هزار میلیارد ریال  میباشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: تکمیل پروژه های ناتمام الخصوص پروژه های که در مسیر های خاص و پرتردد هستند در اولویت شورا و مدیریت شهری می باشد و در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد چرا که علاوه بر زیان مالی و مشکلات ترافیکی، سیمای شهر را بر هم زده و موجب بی نظمی و اختلال در سایر مسیرها میگرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =