احمدی نژاد+ماهان - آزادی

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به اینکه خیابان شهید بهشتی به‌عنوان ستون فقرات حرکت شرقی_غربی بار ترافیکی سنگینی را تحمل می‌کرد، گفت: احداث تقاطع غیر هم‌سطح ۹ دی در کاهش بار ترافیکی این خیابان نقش مؤثری دارد.

به گزارش کرج امروز، محمدرضا احمدی‌نژاد در حاشیه آیین افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح ۹ دی (ماهان_آزادی) به تشریح اقدامات مدیریت شهری در احداث پروژه تقاطع بلوار ماهان با بلوار آزادی پرداخت و افزود: این پروژه در سال ۹۹ بر اساس طرح جامع حمل‌ونقل ترافیک تعریف و اجرا شد.

وی توضیح داد: عملیات ساخت این پروژه به‌صورت روگذر شرقی_ غربی پیش‌بینی‌شده بود ولی بر اساس تصمیم‌گیری‌هایی در زمان آغاز فعالیت پروژه اخذ شد، این پروژه به زیرگذر تغییر طرح پیدا کرد.

معاون فنی عمرانی شهرداری کرج بابیان اینکه احداث زیرگذر ۹ دی، مسیر کریدور غربی _شرقی را که پیش‌ از این به خیابان شهید بهشتی محدود بود، تسهیل می‌کند، عنوان کرد: این زیرگذر، تراکم قابل‌ملاحظه‌ای از ترافیک خیابان شهید بهشتی را کاهش می‌دهد.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: درواقع زیرگذر ۹ دی، از بلوار خوارزمی تا میدان جمهوری به‌عنوان مسیری جایگزین برای خیابان شهید بهشتی قسمت شمالی شهر را از تنگنای ترافیکی خارج می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =