افتتاح بوستان ترافیک

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت که فصل جدیدی از تعاملات این نهاد و مدیریت شهری کرج رقم خورده است که در نتیجه آن شاهد آرام سازی نسبی ترافیک، ارتقاء انضباط ترافیکی و رضایتمندی بیشتر شهروندان هستیم.

به گزارش کرج امروز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور عصر امروز (شنبه 7 خرداد 1401) طی سخنانی در آیین افتتاح بوستانِ آموزش ترافیک که با حضور رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر، شهردار و اعضاء شورای برنامه ریزی شهرداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و شهروندان برگزار شد، به فرمایش مقام معظم رهبری در آبان ماه ۱۴۰۰ در جمع نخبگان کشور اشاره کرد که فرمودند» :مسئله ترافیک مشکلی در زندگی است که باید از طریق علم، راه‌حل آن را پیدا کرد

وی افزود: خوشبختانه توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در عملکرد دوره کنونی مدیریت شهری کرج مشهود است و در این دستگاه خدمت رسان، تعاملات به سمت بهبود رفتارهای ترافیکی است.

این مسئول در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات مناسب و درخشان مدیریت شهری کرج در جهت ایجاد انضباط و بهبود رفتار ترافیکی، به برنامه ریزی در راستای احداث خطوط ویژه تردد دوچرخه، راه اندازی بی آر تی، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، هوشمندسازی تقاطعات سطح شهر و افتتاح بوستان ترافیک اشاره کرد.

سرهنگ رحمتی پور با بیان اینکه تأثیر فرهنگ‌سازی در سنین کودکی است و با توجه به اینکه احداث بوستان ترافیک برای کودکان نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک شهری دارد، از شهرداری خواست تا در صورت وجود بودجه و امکانات، در هر منطقه یک بوستان ترافیک راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه در کلان‌شهر کرج بالای ۷۵ درصد تصادفات مربوط به عابرین پیاده است، افزود: خوشبختانه با تعاملات، همپوشانی و همکاری دستگاه‌هایی که در امر ترافیک دخیل هستند، به‌ویژه شهرداری و معاونت حمل‌ و نقل ترافیک این دستگاه، تلفات انسانی رو به کاهش است.

کاهش ۴۰ درصدی ترافیک بلوار شهید بهشتی با افتتاح زیرگذر ۹ دی

سرهنگ رحمتی پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به افتتاح زیرگذر ۹ دی که سوم خرداد به همت مدیریت شهری کرج صورت گرفت، اشاره کرد و افزود: احداث این زیرگذر بالغ‌بر ۴۰ درصد ترافیک بلوار مطهری به سمت فلکه اول، بلوار شهید بهشتی و میدان سپاه به سمت حصارک را تسهیل و روان سازی کرده است.

رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کرد: خوشبختانه شاهد رضایتمندی شهروندان در این محدوده هستیم و امید است با تعاملات بیشتر دستگاه‌های خدمت رسان شاهد میزان بیشتری از این رضایتمندی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =