افتتاح پارک خرمالو

افتتاح پارک «باغ خرمالو» در نخستین روز از دهه کرامت علاوه بر هدیه لبخندِ رضایت به شهروندان، به تجلی گاه اتحاد دو ملت دوست و برادر ایران و افغانستان نیز تبدیل شد و روبانِ این پروژهِ ۱۸۰ میلیارد ریالی در سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، با دستانِ یادگار و دختر شهید مدافع حرم شیرحسین ابراهیمی از شهدای لشکر فاطمیون جبهه مقاومت بُرش خورد.

به گزارش کرج امروز، افتتاحیهِ امروز مدیریت شهری کرج در قابِ اتحاد و همدلی رقم خورد و در حالی که ده ها تن از شهروندان شریف ساکن در محله زینبیه مصباح خود را به محل پروژه رسانده بودند، شاهدِ شروع متفاوت دهه کرامت در این کلانشهر بودیم، ارزش ریالی این طرح ۱۸۰ میلیارد ریال بوده و پس از تملکِ باغی به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع، به صورت جهادی احداث گردیده است.

شهروندانِ حاضر در افتتاحیه به دور شهردار و اعضای شورای شهر حلقه زده و ضمن بیانِ مشکلات، مطالبات و نارسایی های محلهِ خود، همچنین از عملکرد و اقدامات ۹ ماهه مدیریت شهری که با افتتاحِ پیاپی طرح های عمرانی و خدماتی همراه است، قدردانی نمودند.

جواد چپردار رئیس، علیرضا رحیمی نایب رئیس، علی قاسم پور سخنگو و رئیس کمیسیون تلفیق، عمار ایزدیار رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، مسعود محمدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل، سید مرتضی اعتصامی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست، علی ذبیحی عضو و فاطمه منعمی رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر کرج از جمله مقاماتی بودند که در افتتاحیه حضور داشتند و در حاشیه مراسم بازار عکس های دسته جمعی و گفتگوهای صمیمی داغ بود.

با توجه به تلاش های نافرجام برخی برای ایجاد اختلاف بین ملت های ایران و افغانستان، امروز و همزمان با روز دختر، روبانِ افتتاحیه با دستان دختر و یادگار گرامی شهید معظم شیرحسین ابراهیمی از لاله های گلگون کفن لشکر فاطمیون جبهه مقاومت علیه داعش و تکفیری ها که ملیت افغانی و تابعیت ایرانی دارد، بُرش خورد تا اقدامی نمادین در جهت به رخ کشیدن دوستی و برادری دو ملت ها همدل باشد، ضمن آنکه شهردار کرج با اهدای لوح تقدیر، از وی تجلیل به عمل آورد و حضار ایستاده او را تشویق کردند.

مدیریت شهری کرج همچنین به رسمِ ادب با اهدای گلدان های کوچک از بانوانِ خبرنگار حاضر در مراسم افتتاحیه تجلیل به عمل آورد و روزِ گرامیداشت مقام دختر را به ایشان تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =