ریزش

در پی ریزش دیوار ساختمان جنب سینما هجرت، معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اتخاذ تمهیدات ایمنی با حضور ماشین آلات و اکیپ های عملیاتی در راستای ایمن سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران خبر داد.

غلامرضا رضوانی الوار در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: به محضِ اطلاع از ریزش دیوارِ ساختمان جنب سینما هجرت، تیم های آتش نشانی و معاونت خدمات شهری و محیط زیست در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات اولیه پیشگیری از وقوع بحران به سرعت و طبق پروتکل های ایمنی و با مشورت و اطلاعِ مقامات بالادستی عملیاتی شد و الحمدلله هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت.

تخلیه ساختمان های مجاور و در معرض خطر

وی با بیان اینکه تخلیه ساختمان های مجاور و در معرض خطر از جمله اقداماتی بود که در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: با حضور به موقع تمامی مسئولان دستگاه های مرتبط و انجام تمهیدات لازم، هیچ گونه خسارت جانی رخ نداده و ایمن سازی کامل و مدیریت ترافیکی و انتظامی در محل و منطقه نیز انجام گردیده است.

این مسئول اظهار کرد: در ادامه با بکارگیری بیل مکانیکی، ۴ دستگاه کامیون و لودر، ۳ دستگاه نیسان و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات گودبرداری، تخلیه و ایمن سازی محل حادثه انجام پذیرفت و همچنین عملیات عمرانی احتمالاً تا ۲ روز آتی ادامه خواهد داشت.

یادآور می شود صبح روز جمعه ۱۳ خرداد ماه سال جاری با حضور غلامرضا رضوانی معاون محیط زیست و خدمات شهری و جانشین ستاد بحران شهرستان کرج، احمدی نژاد معاون فنی و عمرانی، سید احمد حسینی مدیر و علی فتحی معاون خدمات شهری منطقه ۱۰، مسئول پلیس راهور منطقه، معاون کلانتری شهید چمران و برخی مسئولان مدیریت شهری جلسه فوری در محل تشکیل و دستور کارهای دستگاه‌های مختلف صادر گردید.

رضوانی الوار: تمهیدات ایمنی ریزش دیوار ساختمان جنب سینما هجرت عملیاتی شد

رضوانی الوار: تمهیدات ایمنی ریزش دیوار ساختمان جنب سینما هجرت عملیاتی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =