سلام فرمانده

شهردار کرج گفت: سرود حماسی «سلام فرمانده» که این روزها به صورت جمعی توسط دهه هشتاد و نودی ها و اجتماع های خانوادگی زمزمه می شود، باطنِ نسل جدید را به سمت معنویات و ارزش ها سوق می دهد و خلاء خلقِ این نوع آثارِ فاخر به شدت احساس می شود.

مصطفی سعیدی عصر دیروز در حاشیه اجتماع هزاران نفری شهروندان که در میدانِ جمهوری اسلامی سرودِ حماسی «سلام فرمانده» را در عرض ارادت به ساحت امام عصر عج الله و اظهار محبت به مقام معظم رهبری زمزمه کردند، در گفتگو با خبرنگار کرج امروز اظهار داشت: این اثر در جهت اعتلای هویت دینی و ملی است و در اثر خلوصِ نیت شاعر به خوبی مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: پسندیده است که واژگانی همچون «سلام فرمانده» بر زبانِ کودکان و نوجوانان زمزمه شود، چرا که موسیقی و هنر و سینمایِ غرب طی سالیانِ اخیر تاثیر مخربی بر روح و روان فرزندان مان داشته و جا دارد که بر تقویت هویت دینی و ملی نسل جدید کارِ فرهنگی بیشتری صورت پذیرد.

این مسئول تصریح کرد: شهرداری کرج با افتخار به تولید و نشر آثار ماندگاری همچون «سلام فرمانده» کمک می کند و اتفاقاً اجتماع های باشکوهی همچون حضور هزاران نفری مردم در میدان جمهوری اسلامی محور اتحاد و همدلی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، استقبال مردم از آن نشانه ای از تقویت ارتباط مردم و حوزه دینی می باشد.

«سلام فرمانده» باطنِ نسل جدید را به سمت معنویات و ارزش ها سوق می دهد

«سلام فرمانده» باطنِ نسل جدید را به سمت معنویات و ارزش ها سوق می دهد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =