سعیدی

شهردار کرج صبح امروز همراه با دو تن از معاونینِ خود بار دیگر در محل احداث کنارگذر مهرشهر حضور یافت و ضمن رصد آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و اطلاع از موانع و مشکلات پیش روی پروژه، اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک فاز سوم طرح آماده بهره برداری شود.

مصطفی سعیدی در حاشیه این بازدید به خبرنگار کرج امروز گفت: بهره برداری کامل از کنارگذر مهرشهر به عنوان پروژه ای راهشگا در جهت کاهش ترافیک در چهار فاز جداگانه برنامه ریزی گردیده که فاز نخست تا محدوده راه آهن و فاز دوم از تقاطع راه آهن تا ابتدای بلوار دانش سال گذشته به بهره برداری رسیدند و اکنون با حمایت ها و پیگیری شورای اسلامی شهر، در صدد تسریع در تکمیل فازهای سوم و چهارم هستیم.

وی افزود: قرارداد فاز سوم کنارگذر مهرشهر از بلوار دانش تا خیابان شهید مسیح پاکدل به ارزش ۹۰ میلیارد تومان و طول تقریبی ۲۵۰۰ متر در اواخر دوره گذشته مدیریت شهری منعقد گردید اما کلیه مراحل اجرایی و تخصیص اعتبارِ آن طی ۱۰ماه گذشته صورت پذیرفت و پیش بینی می شود که در آینده ای نزدیک تا خیابان چمن یکم آماده بهره برداری شود.

به گفته شهردار مرکز استان، در فاز چهارم پروژه که مقدمات آن مهیا شده، طرح از خیابان چمن یکم مهرشهر تا فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام امتداد خواهد داشت که تاکید استاندار محترم و اعضای محترم شورای شهر نیز تسریع در عملیاتی شدن آن است و تاکنون بالغ بر ۱۸۱ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل فازهای سه گانه آن صرف شده است.

سعیدی اظهار کرد:  فاز سوم پروژه کنارگذر مهرشهر با پوسته ۵۵ متری برای سه لاین رفت و برگشت و دو کندرو در ضلع شرق و غرب می تواند ترافیک را در شبکه داخلی مهرشهر به صورت محسوسی کاهش دهد.

این مسئول با بیان اینکه نیمه اول تیر ماه شاهد بهره برداری از فاز سوم پروژه کنارگذر مهرشهر هستیم، گفت: این پروژه با اعتبار ۸۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

یادآور می شود محمدرضا احمدی نژاد معاون فنی و عمرانی و فرزین فرشاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، مصطفی سعیدی را در این بازدید همراهی کردند.

فاز سوم پروژه کنارگذر مهرشهر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی / بازدید نظارتی

فاز سوم پروژه کنارگذر مهرشهر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی / بازدید نظارتی

فاز سوم پروژه کنارگذر مهرشهر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی / بازدید نظارتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =