منطقه

ششمین مرحله از بازدیدهای دوره ای شهردار کرج صبح امروز با بررسی پروژه ها و مشکلاتِ منطقه یک این کلانشهر انجام شد.

به گزارش کرج امروز، شهردار کرج و هیئت همراه اعم از معاونین و مشاورین ساعتِ 6 صبح امروز (چهارشنبه 25 خرداد 1401) در شهرداری منطقه یک این کلانشهر حضور یافتند و به بررسی عملکردِ 10 ماهه، پروژه های در دست اقدام، موانع و مشکلات کاری پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی، دستوراتی در جهت مانع زدایی و بهبود خدمت رسانی به شهروندان صادر شد.

روند درآمدی، مسائل حقوقی، نحوه وصول مطالبات، بررسی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز، سرعتِ تکمیل پروژه های عمرانی و... از موضوعاتی بودند که در جلسهِ کاری صبح امروز به ریاست مصطفی سعیدی مورد بحث قرار گرفتند و در مواردی که نیازِ به تصمیم گیری کلان تر بود، دستوراتی صادر شد.

شهردار کرج و هیئت همراه پیش از این جلساتِ مشابهی را در مناطق 2، 3، 5، 8 و 10 برگزار کرده بودند.

نظارت های دوره ای موجب دقت نظر بیشتر مدیران مناطق می شود

شهردار مرکز استان هدف از بازدیدهای دوره ای را در گفتگو با خبرنگارِ ما دقت نظر بیشتر مدیران مناطق ده گانه اعلام کرد و گفت: خروجی این جلسات احصای نقاط ضعف و قوت عملکردِ مدیریت شهری در سطح منطقه ای است و در مواردی که مشکلات با صدور دستوراتی مرتفع می شود، اقدام متناسب صورت می گیرد.

مصطفی سعیدی ادامه داد: محله محوری یکی از سیاست های دوره راهبردی دوره ششم مدیریت شهری کرج به شمار می رود که در این جلسات در خصوص اقدامات صورت گرفته در محلات و مشکلاتی که شهروندان با آنها مواجه هستند، بحث می شود تا تصمیم گیری و ریل گذاری اقدامات مدیریت شهری و هزینه کرد اعتبارات شهری متناسب با مطالبات و دغدغه های شهروندان گرامی باشد.

انجام ششمین مرحله از بازدیدهای دوره ای شهردار کرج / بررسی پروژه ها و مشکلات منطقه یک

انجام ششمین مرحله از بازدیدهای دوره ای شهردار کرج / بررسی پروژه ها و مشکلات منطقه یک

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =