غفاری

مدیر منطقه شش شهرداری کرج از افزایش ۷۵۰ درصدی درآمد نقدی این منطقه نسبت به سه ماه اول سال گذشته خبر داد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: وصولی سه ماهه اول سال گذشته ۲۱۷ میلیارد ریال بوده که تا (۲۵خرداد) سال جاری، به هزارو ۶۳۰ میلیارد ریال رسیده که رشد ۷۵۰درصدی را نسبت به سه ماه گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در شش ماه دوم سال گذشته جذب بودجه درآمدی روند صعودی داشته و از ابتدای سال جاری این موضوع در دستور کار منطقه قرار داشته و امید است تا پایان سال نیز بودجه پیش بینی شده محقق شود.

مدیر منطقه شش اظهار داشت: افزایش درآمدی تضمین کننده ارائه خدمات مطلوب تر  بوده و به طبع آن افزایش بودجه عمرانی را در پی دارد، این مهم باتوجه به نیاز این منطقه به انجام پروژه‌های عمرانی موجب رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

اولویت‌های منطقه شش در سال جاری

این مسئول بازگشایی چند معبر مهم، توسعه فضای سبز و احداث پروژه‌های انسان محور و نیز توسعه فضاهای فرهنگی مرتبط با وظایف مدیریت شهری را از مهمترین اولویت‌های منطقه در سال جاری برشمرد.

وی درپایان با اشاره به وسعت منطقه و نیز ساختار خاص اجتماعی و شکل گیری محلات ناکارآمد در سنوات گذشته اذعان داشت: مخاطرات زیادی در برخی محلات وجود دارد که امیدواریم با هماهنگی و مساعدت همکاران ومشارکت شهروندان و حوزه‌های ستادی اقدامات لازم در جهت  رفع آنها صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =