نقشه

مدیر کل دفتر طرح‌های توسع شهری شهرداری کرج گفت: با در نظر گرفتن دغدغه‌های شهردار و معضلات و مشکلات مردم و جلوگیری از ایجاد مغایرت در وضع موجود، آخرین ویرایش نقشه شبکه معابر و الگوی توسعه شهر تهیه شد.

سعید بیات در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: پیرو جلسات پیشین در راستای تهیه طرح تفصیلی آتی شهر کرج، چهارشنبه گذشته (۲۵ خرداد)، جلسه‌ای در دفتر معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج برگزار شد

وی ادامه داد: طرح جامع شورای‌ عالی معماری و شهرسازی در حال تصویب است و مشاورین گزارشی از اقدامات پیرامون تهیه پروژه مذکور ارائه کردند.

بیات گفت: با در نظر گرفتن دغدغه‌های شهردار و معضلات و مشکلات مردم و جلوگیری از ایجاد مغایرت در وضع موجود، آخرین ویرایش نقشه شبکه معابر و الگوی توسعه شهر نیز تهیه شد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مقرر شد جهت تسریع در پیشبرد پروژه مشاورین، آخرین مشکلات و موانع پیش رو جهت رفع  به معاونت شهرسازی اعلام شود.

وی توضیح داد: بنا شده تا انتهای تابستان سال جاری بخش‌های مهمی از پروژه نظیر ارائه نقشه شبکه معابر و کاربری و ضوابط و مقررات جهت بررسی‌های کارشناسی و مدیریتی به شهرداری ارسال شود تا هر چه سریعتر مراحل طرح موضوع در کمیسیون ماده ۵ و شورای‌ عالی معماری و شهرسازی ایران طی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =