آقای محمدرضااحمدی نژاد

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: طی دو سال گذشته، عملیات احداث پارکینگ در منطقه هشت با ظرفیت ۲۶۳ خودرو، آغاز شد و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آن سرعت خوبی گرفته و امید است با تامین منابع مالی، این پروژه تا اواسط آبان ماه امسال به بهره برداری برسد.

محمدرضا احمدی‌ نژاد در گفت‌وگو با کرج امروز با بیان اینکه یکی از ضعف‌های شهر کرج کمبود پارکینگ مورد نیاز در مراکز جذب سفرهای درون شهری است، عنوان کرد: با توجه به اینکه بلوار مولانا به واسطه داشتن پارک، مجتمع های خدماتی، پزشکی و اداری یکی از محل‌های هدف برای مراجعه شهروندان است همچنین ساختمان شهرداری منطقه ۸ نیز در این بلوار قرار دارد، نیاز به پارکینگ در این محدوده احساس شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس طی دو سال گذشته، عملیات احداث پارکینگ در منطقه ۸ شهرداری کرج با ظرفیت ۲۶۳ خودرو، آغاز شد و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی این پروژه سرعت خوبی گرفته و امید است با تامین منابع مالی، تا اواسط آبان ماه سال جاری بتوانیم پارکینگ طبقاتی در این منطقه را به بهره برداری برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج همچنین به نیاز این کلانشهر به پارکینگ در دیگر مناطق اشاره و بیان کرد: لکه‌گذاری هایی در سطح شهر برای ایجاد پارکینگ صورت گرفته و تحقق این مهم در منطقه ۷ و مناطق ۲ و ۹ به عنوان هسته مرکزی شهر نیز پیش بینی شده است.

احمدی نژاد اضافه کرد: البته احداث پارکینگ در مناطق یاد شده منوط به تامین و تخصیص زمین است که در حال حاضر برنامه ریزی‌های آن در حال انجام است و به محض اینکه همکاران در املاک و مناطق بتوانند زمین مناسب را معرفی کنند، بررسی‌های لازم برای تایید زمین معرفی شده از سوی حوزه حمل و نقل ترافیک صورت گرفته و تحقق این امر در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =