55

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات آسفالت مکانیزه خیابان اصلی حسین‌آباد مهرشهر با صرف یک هزار و ۸۵۷ تن آسفالت خبر داد.

 علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار کرد: باهدف تأمین رفاه و جلب رضایت شهروندان، بهبود تردد خودروها و عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی، اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان اصلی حسین‌آباد مهرشهر باهدف‌ترمیم و بهسازی معابر منطقه ۴ شهرداری کرج انجام شد.

به گفته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر به‌ویژه در مناطق کم برخوردار با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم باکیفیت مطلوب جهت روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقاء کیفی معابر انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت توزیع متوازن خدمات در سطح محلات، گفت: لکه‌گیری و آسفالت معابر و کوچه‌های محلات کم برخوردار در اولویت قرارگرفته است.

عاقلی بابیان اینکه این اقدام در راستای ارتقای کیفی معابر، تأمین رفاه عمومی شهروندان و زیباسازی معابر شهری صورت گرفته، گفت: روکش آسفالت این محدوده با صرف یک هزار و ۸۵۷ تن آسفالت در مساحت ۱۰ هزار مترمربع اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: آسفالت‌ریزی یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم در جهت روان‌سازی تردد است و باید با نظارت بیشتری انجام پذیرد.

عاقلی همچنین خاطرنشان کرد: اجرای عملیات بهسازی معابر بنا بر نیازسنجی و کارشناسی و اولویت‌بندی‌ها و درخواست‌های شهروندان، در مناطق ده‌گانه شهر کرج صورت می‌گیرد.

عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان اصلی حسین‌آباد مهرشهر اجرا شد

عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان اصلی حسین‌آباد مهرشهر اجرا شد

عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان اصلی حسین‌آباد مهرشهر اجرا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =