جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی هفته‌ای که گذشت ۱۱۹ مورد حریق اطفاء و ۱۳۸ عملیات نجات توسط نیروهای عملیاتی این سازمان صورت گرفته است.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار داشت: طی هفته گذشته، هزار و ۹۱ نیروی عملیاتی  مستقر در ۳۲ ایستگاه برای اطفای ۱۱۹ حریق تلاش کرده و موفق به نجات جان ۱۳۸ شهروند شدند.

وی مدت‌زمان عملیات صورت گرفته طی هفته گذشته را ۲۰۰ ساعت ذکر و عنوان کرد: در این مأموریت‌ها آتش‌نشانان با استفاده از  ۴۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی به نجات جان شهروندان و ایمن‌سازی شهر پرداختند.

این مسئول با اشاره به ۳۷ مورد احتیاط  و ۲۲ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان، افزود: در هفته‌ای  که گذشت ۹۰ مورد نجات‌یافته، ۱۴ مصدوم و ۲ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد، داشته‌ایم.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، طی هفته‌ای که گذشت در بین ایستگاه‌های عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه‌های ۱۰۲ و ۱۲۴ انجام شد.

وی در ادامه به دیگر اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: طی هفته گذشته در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۷ مورد جواز و ۵۳ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۸۰ نفر کارشناس به مدت هزار و ۵۰ ساعت نیز صادر شد.

جمشیدی اشاره کرد: در مدت مذکور،  ۵ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر و ایستگاه‌های عملیاتی، ۲۰ مورد اخطار ایمنی با حضور ۶۰ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۲۲۵ ساعت در حوزه ایمنی شهری و یک مورد بازدید از صنوف با حضور ۲ نفر کارشناس به مدت ۳ ساعت صورت گرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: صدور ۱۰ مورد  گواهی جهت علت حریق، صدور ۹ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۸ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۱۲۴ ساعت  کارشناسی نیز از اقداماتی بود که از سوی این سازمان طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

جمشیدی در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =